keskiviikko 7. joulukuuta 2016

Kirjahankinnat, osa 5: Yön valitut, Läpin yön & Noaidin tytär

Tämä on enemmänkin saantipostaus kuin hankintapostaus. Olin nimittäin Seinäjoen kaupunginkirjaston järjestämässä asiaskaspikkujouluissa, joissa järjestettiin kirjabingo. Osallistuin kavereideni kanssa sitten bingoon ja satuin itse voittamaan Essi Tammimaan Noaidin tyttären ja C.J. Daughertyn Night school -kirjat. Kaverini voitti Terhi Rannelan Läpi yön, mutta hän lahjoitti kirjan sitten minulle.

Minun kohdallani kirjapalkinnot osuivat oikein nappiin, sillä sekä Tammimaan että Daughertyn kirjat ovat minun lukulistallani. Rannelankin kirjasta olen kuullut paljon kehuja, joten mielelläni senkin luen joskus. Toivottavasti näidenkin kirjojen pariin pääsisin pian!

Kirjabingossa oli kyllä mukava käydä, varsinkin kun palkinnotkin olivat mieleiset. Ihan sattumanvaraisesti en näitä palkintoja voittanut, vaan palkinnot kohdistettiin aina bingon huutajalle, että kirjat olisivat suurin piirtein sopivat. Bingoon osallistui myös mukavan paljon porukkaa, joten siinä oikeasti sai olla jännän äärellä, osuuko bingo omaan lappuun.

6 kommenttia:

  1. Oi tuo Rannelan Läpi yön on monesti minua tuijottanut kirjaston hyllyltä takaisin, mutta en ole tullut lainanneeksi sitä (vielä). Kivoja kirjoja sait, hauska idea tuollainen kirjabingo. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minäkin olen sen monesti bongannut kirjastosta, muttei vielä ollut tarttunut minunkaan matkaan :) Ja tosiaan kaverini ovat kehuneet sitä hyväksi kirjaksi.

      Poista
  2. Kirjabingo kuulostaa hauskalta. Kirjat ei kyllä ole mulle tuttuja, mutta ainakin kannet on kivannäköiset kaikissa, hahah. :D
    Tiia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kirjabingo oli ihan hauska. Vaikka se siis oli ihan normaali bingo mut palkintoina kirjoja :) Mut kirjoista tykkäävälle oikein mieluinen :) Mäkin tykkään näitten kansista kovasti ^^

      Poista
  3. Ihana kansi tuossa Noaidin tytär -kirjassa *__*<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin tykkään siitä. Tulee niin mieleen revontulet, joita rakastan! <3

      Poista