tiistai 3. tammikuuta 2017

Kirjahankinnat, osa 6: Joululahjat 2016

Sain joululahjaksi neljä kirjaa. Kolme näistä oli joululahjalistallani ja yksi oli yllärilahja, mutta mukava sellainen.

Listaltani löytyivät Kass Morganin The 100 -sarjan jatko-osa Day 21, Harry Potter ja kirottu lapsi -näytelmä sekä Charlaine Harrisin Harper Connelly -sarjan kolmas osa Väristyksiä haudan takaa. Morganin sarjasta minulla on ensimmäinenkin osa itselläni ja olin pitkään halunnut hankkia jatko-osatkin hyllyyni sillä kirjoihin perustuva tv-sarja on yksi lemppareistani. Harry Potterista taas ajattelin, että saankohan sitä ollenkaan lahjaksi, kun en sitä erikseen ollut erityisesti maininnut toivovani. Olen aiemmat Potter-kirjani saanut synttäri- ja joululahjaksi aikoinaan siskoltani. Harrisin kirjan olen lukenut ja tykkäsin Harper Connelly -sarjasta kovasti ja siksi toivoin sarjaa omaan hyllyyni. Täytyy hankkia muutkin osat vielä jossakin vaiheessa.

Riikka Pulkkisen Paras mahdollinen maailma oli ihan mieluisa yllätyskirja. Olen kuullut siitä paljon kehuja ja Pulkkinen onkin ollut lukulistallani jo pitkään.

Kirjalahjoja on mukava avata kääreistään ja minä ainakin tulin, ja edelleen olen, superonnelliseksi näistä lahjoista. ♥

2 kommenttia: