lauantai 4. maaliskuuta 2017

Etsinnässä Becca Fitzpatrickin kirjat

Aikaisemmin viittasinkin jo siihen, että yritän hankkia hyllyyni tietyn kirjasarjan kirjoja. No tämä kyseinen sarja on Becca Fitzpatrickin Langennut enkeli -sarja.

Löysin joskus alennusmyynnistä kirjasarjan viimeisen osan, Loppusoiton. Siitä lähtien olen yrittänyt löytää sarjan muita osia: Langennutta enkeliä, Riitasointua ja Hiljaisuutta. Olen lukenut kolme puuttuvaa kirjaa aikaisemmin, mutta tätä viimeistä osaa en ole vielä saanut luettua.

Fitzpatrickin kirjoista ei kuitenkaan oteta enää uusintapainoksia, eikä siis saa ostettua uusina mistään. Nettikirpputoreillakin näitä on aika vähän myynnissä, vieläpä kun haluaisin kyseiset kappaleet kovakantisina.

Täytyy jatkaa kirjojen etsimistä ja toivoa, että ne vielä joskus löytävät tiensä hyllyyni :) On vain yllättävän turhauttavaa, kun ei yhtä lempparisarjaansa löydä mistään.

Onko joku lukijoistani lukenut tätä sarjaa? Mitä piditte? Minulle Langennut enkeli oli aikoinaan yllätys, kun se nappasi mukaansa niin, että luinkin kirjan päivässä. Voin kyllä suositella tätä sarjaa, jos paranormaali romantiikka kiinnostaa ja haluaa vaihtelua vampyyreihin ja ihmissusiin :) Mutta palaan tähän sarjaan sitten joskus, kun kirjat löydän hyllyyni ja saan ne luettua, ellen sitten halua malttamattomana palata sarjan pariin jo aiemmin lainaamalla kirjastosta kirjat :)

10 kommenttia:

  1. Mä oon kans pitänyt näitä kirjoja vähän silmällä et jos jossain tulisi vastaan. Tosi huonosti näitä kyllä on koskaan ollut myynnissä, harmittaa vähän.

    Oon metsästänyt myös Susiraja -sarjaa huonolla menestyksellä, ihan hirveällä hinnalla ollut niitä myynnissä eikä tällä pienellä opintotuella kovin paljoa ostella. :D Oon edelleen vähän kateellinen sulle, kun luin sen sun postauksen jossa kerroit kuinka halvalla sait ne pari osaa! Mulla on ne kaks ekaa pokkareina ja kahta viimeistä en ole edes lukenut.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo näitä on nyt tosi huonosti. Kirpputoreillakin aika hurjalla hinnalla mun mielestä.

      Mä en vieläkään oikein usko miten halvalla löysin sen yhden Susirajan osan. Nekin on nyt kai aikalailla loppunut eikä painoksia oteta enää uusia :/

      Poista
  2. Mä olen lukenut tän sarjan kaksi ekaa osaa ja kolmannen puoliksi.. :D Vähän aina harmittaa jättää sarjoja kesken. Pitäisi ehkä yrittää palata tähän maailmaan :)
    Mut toivottavasti saat kaikki osat pian kirjahyllyysi! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon ekan kirjan lukenut ainakin kaks kertaa ja sit kakkosen ja kolmosen kerran. En ymmärrä miks mulla aina jää sarjoista viimenen osa roikkumaan niin kauaks aikaa et unohan jo mistä koko sarjassa oli ees kyse :D

      Poista
  3. Mä luin nämä joskus pari vuotta sitten ja tykkäsin kans, tosi nopealukuisia ja mukaansatempaavia kirjoja kyl. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on kyllä :) Kiva että löytyy kans joku toinen joka tykkää!

      Poista
  4. Mä en jotenkin innostunut tästä sarjasta, vaikka luinkin sisukkaasti loppuun asti, koska kärsin pakottavasta tarpeesta saada kaikki aloitetut sarjat luettua loppuun asti. (Nykyään osaan joskus luovuttaa jos jatko-osan ajatteleminenkin ahdistaa...)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ne kaikki kirjat ja sarjat kaikille sovi. Mäkin oon hirveen huono jättämään kesken, mutta oon nyt yrittänyt opetella että saa ja pitää jättää kesken, kun parempiakin kirjoja on :)

      Poista
  5. Joku myy ainakin tori.fi tätä sarjaa kovakantisina tällä hetkellä!:) muistaakseni kaikki neljä 15e :D sattui vain silmään tänään ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiitti! Mä torista oon aina välillä vilkuillutkin löytyiskö, mutta nyt muutamiin päiviin en oo ennättänyt :)

      Poista