sunnuntai 11. kesäkuuta 2017

Blogisynttärit + kuulumisia

Neverendingly täytti 5. kesäkuuta 1 vuoden, enkä muistanut koko asiaa! Vielä toukokuun alussa olin tietoinen tulevasta blogisynttäristä ja ajattelin ettei sitä saa unohtaa, mutta niinpä vain kävi. Kuun vaihde on kyllä ollut melkoista myllerrystä, joten ei se ole ihmekään, että synttärit unohtui. Aika on kyllä mennyt erittäin nopeaa!

Sain tosiaan töitä noin kolmeksi kuukaudeksi, minkä takia minun täytyi muuttaa toiseen kaupunkiin. Työt alkoivatkin haastattelupäivästä reilun viikon päästä, joten muutto oli järjestettävä erittäin lyhyessä ajassa. En uskonut, että minun kaikki romuni saataisiin vanhasta asunnostani pakattua ja muutettua pois alle viikossa! Sain myös uuden asunnon alle viikossa ja mikä hyvä puoli oli, asunto on kalustettu ja sain sen määräajaksi. Omat tavarani menivätkin sitten varastoon jemmaan odottamaan syksyä, jolloin on taas muutto tiedossa jonnekin.

Nyt töitä on kaksi viikkoa takana. Alkuun oli vaikeaa päästä mukaan uuteen arkirytmiin kun alkuvuosi on tullut vain laiskoteltua, mutta nyt alan jo tottua ja jopa pitämään uusista rutiineista. On mukavaa saada tehdä töitä, vieläpä omalta alaltani.

Nyt kun kirjastossa olen töissä, voisi kuvitella, että lukuinto on entistä korkeammalla. Mutta ei. Taas vaihteeksi vaivaa lukujumi. Tekisi mieli lukea, mutta ei sitten kuitenkaan. Jumi johtuu varmaan pakkolukemisesta pääsykokeisiin, kun vastaavanlaisten tilanteiden jälkeen minulle yleensä tämä iskee.

Yritän tässä pikku hiljaa saada lukujumia kukistettua ja saada luettua edes jotakin, jotta pääsen taas bloggaamisen pariin. Hyllynlämmittäjä-haaste taitaa jäädä suorittamatta, kun tosiaan suurin osa kirjoistanikin on varastossa. Pakkasin mukaani vain muutamat omat kirjat. Mutta katsotaan sitä sitten syksymmällä. Blogissa voi olla hieman hiljaista nyt, mutta palaan asiaan, kun on taas jotakin blogattavaa!

6 kommenttia:

  1. Heeeeeeei, hyvää synttäriä blogille! :D Mä oon ihan unohtanut koko hyllynlämmittäjän, ja saa kyllä aika paljon kiriä jos haluan ehtiä sen vielä suorittamaan... Ja onnittelut myös työpaikasta! Oon itse nyt kuukauden ajan kesätöissä kirjastossa, ja täytyy sanoa että oon ihan yllättynyt siitä kuinka monipuolista se siellä työskentely oikeasti on - kun asiakkaan silmin on aiemmin nähnyt vaan vähän sitä pintaa. Vähän kyllä tökkii täälläkin arkirytmi kun viime syksy ja kevät mennyt koulun suhteen lusmuten myös :D Katsotaan vaan niin pääsen rytmiin mukaan kunnolla vasta sitten kun huomaan että työpäiviä on jäljellä enää pari! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Mahtavaa että sait kesätöitä kirjastosta! Kesätöistä munkin ammatinvalinta sai kipinän :) Kirjastotyö on yllättävän monipuolista ja tosiaan asiakkaat näkee siitä vaan sen pintapuolen :)

      Poista
  2. Onnea blogisynttäreiden johdosta :) Ja toivon lisää blogivuosia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Mai! :) Minäkin toivon lisää blogivuosia ja lukuintoa :)

      Poista
  3. Onnea blogille! :D Onnea myös töistä!
    Mä olen katselemassa uutta asuntoa ja muuttorumba hirvittää..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos molemmista! :) Muuttorumba on kyllä älytöntä, muakin jo hirvittää tuleva syksy ja siks yritänkin olla ajattelematta sitä vaikka toisaalta mulla onkin jo kova ikävä omia tavaroitani :D

      Poista